maandag 17 februari 2014

Even voorstellen.....

Mijn naam is Irene Muñoz Chandia, ik ben 25 jaar oud en woon in Eindhoven. Mijn vader is een Chileen en woont in Chili, mijn moeder is Nederlandse maar woonachtig in Italië.
Ik heb een zus in Nederland en een halfzus in Chili. Ik heb veel contact met mijn familie in het buitenland.
Mijn hobby’s zijn: zingen, squashen, hardlopen, dansen (salsa, bachata, merengue) en koken voor vrienden.

Ik ben twee jaar geleden afgestudeerd aan de opleiding Logopedie te Eindhoven en ben sinds september vorig jaar werkzaam als docent bij deze opleiding aan de Paramedische Hogeschool. Hier verzorg ik vooral praktijklessen met betrekking tot ''stem''. De lessen stem, muziek, zang, eigen stem en uitspraak en trainen vallen onder andere onder mijn verantwoordelijkheid. 
Ik geef les aan studenten van jaar 1, 2 en 3. Ook begeleid ik beroepsproducten in jaar 4 en coördineer ik de vrije profilering van groepen studenten. Ik heb dus contact met alle studenten van de opleiding. 

Naast mijn werk als docent, ben ik eigenaresse van trainingsbureau WePresent, dat groepstrainingen verzorgt op gebied van stem- en presentatietechnieken.


In de SWOT-analyse staan mijn sterke en zwakke kanten beschreven op zowel persoonlijk als professioneel niveau.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten